Σκέψεις, Συναισθήματα και άλλα...





Σκέψεις, Συναισθήματα και άλλα....

Παρόλο που αυτές τις μέρες το διαδίκτυο είναι γεμάτο με κείμενα τα οποία κατά ένα μεγάλο ποσοστό αναφέρονται στον κορονοϊο, έχω την ανάγκη να γράψω σήμερα κάτι διαφορετικό, ένα κείμενο βγαλμένο μέσα από την ψυχή μου γεμάτο συναισθήματα και σκέψεις χωρίς επιστημονικούς όρους.
Όσοι με γνωρίζουν ήδη πιθανόν θα καταλαβούν την σημασία στο να θέλω να εκφραστώ όχι μέσα από τηλέφωνα, κάμερες κτλ αλλά μέσα από τον γραπτό λόγο. Οι υπόλοιποι που ίσως με "διαβάζουν" πρώτη φορά ίσως ταυτιστούν μαζί μου και πάρουν δύναμη και κουράγιο.
Οι τελευταίοι μήνες ήταν για όλους μια δύσκολη και διαφορετική περίοδος. Ο καθένας μας βιώνει με διαφορετικό τρόπο την όποια δυσκολία, εμπόδιο προκύπτει στην ζωή. Η μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου είναι αυτό που τον κάνει ξεχωριστό. Μέσα από όλες τις εμπειρίες που είχα ως τώρα στην ζωή μου είτε καλές είτε κακές και φυσικά όσο μεγαλώνω ακόμα και χρόνο με τον χρόνο ξεχωρίζω τους ανθρώπους που θέλω να είναι μέρος της ζωής μου χωρίς να βασίζομαι στην εξωτερική τους εμφάνιση, στην κοινωνική και οικονομική τους κατάσταση είτε ακόμα στο status που εκπέμει το επάγγελμα τους. Πλέον κρατώ δίπλα μου όσους "μιλάνε" στην ψυχή μου και στην καρδιά μου. Και ξέρετε κάτι? Λένε "τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής". Πόσο αληθινό είναι αυτό κατά την γνώμη μου. Γιατί κοιτάζοντας το βλέμμα του άλλου όταν σας κοιτάει μόνο τότε μπορείτε αληθινά να δείτε τι κρύβεται μέσα στην ψυχή του.

Ένας άνθρωπος που είναι ευάλωτος και ευαίσθητος χρειάζεται υποστήριξη, όχι όμως καθοδήγηση, "μειώνεται" έτσι η αυτοπεποίθηση του. Τον δυνατό άνθρωπο στηρίξτε τον και επιβραβεύστε τον αν κρίνετε ότι θα χρειαστεί.
Ελπίζοντας ότι ο καθένας από εμάς αυτό τον καιρό ίσως έχει αναθεωρήσει τις αξίες της ζωής, να θυμάστε πως όσο έχουμε την υγεία μας και άνθρωπους δίπλα μας να μας γεμίζουν την ζωή, να δέχονται αυτό που ήμαστε και να μας στηρίζουν, πάντα θα "βγαίνουμε" ακόμα πιο δυνατοί σε όσα μας "στείλει" η ζωή.
Μπορεί για λίγο ακόμα να χρειαστεί να μείνουμε στο σπίτι αλλά όταν βγούμε θα ήμαστε ασφαλείς, δυνατοί μα πάνω από όλα κατασταλαγμένοι ο καθένας ξεχωριστά για το τι θα ήθελε να αλλάξει στην ζωή του!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δημιουργώντας «γιορτινή» ατμόσφαιρα Αποκριάς για όλη την οικογένεια μέσα στο σπίτι

Περί της Φωτεινής Καμπουρίδου