Περί της Φωτεινής Καμπουρίδου









Ονομάζομαι Καμπουρίδου Φωτεινή. 
Έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στην Θεσσαλονίκη.



Είμαι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου "ΑΝΑΤΟΛΙΑ" και έχω παρακολουθήσει στις δύο τελευταίες τάξεις του λυκείου το πρόγραμμα του Διεθνούς Απολυτηρίου (IB).



Συνεχίζοντας τις σπουδές μου μετά το λύκειο αποφοίτησα από το ACT (American College of Thessaloniki) με πτυχίο Bachelor of Arts in Psychology. Το μεταπτυχιακό μου είναι στην Συμβουλευτική Ψυχολογία στο CITY College (University of Sheffield) στην Θεσσαλονίκη.



Έχω πιστοποιηθεί και εκπαιδευθεί ως Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και ειδικότερα ασχολούμαι με το "ΑΡΙΣΤΟΝ" Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Παράλληλα έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την διαχείριση άγχους στους εφήβους κατά την διάρκεια των εξετάσεων και σε ένα οργανωμένο σύστημα μελέτης κατά την διάρκεια του διαβάσματος.

Έχω εργαστεί ως ψυχολόγος στην Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer & Συγγενών Διαταραχών στην Θεσσαλονίκη.


Παράλληλα κάνω συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού σε παιδιά γυμνασίου-λυκείου.



Έχω συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δημιουργώντας «γιορτινή» ατμόσφαιρα Αποκριάς για όλη την οικογένεια μέσα στο σπίτι